Algemene voorwaarden

Wij willen graag de belangrijke afspraken vastleggen in begrijpelijke taal. Heb je vragen? Stel ze gerust!

  1. Definities
    1. KoopLokaal Overschie: Een website voor de iedereen lokaal wil verkopen in Overschie.
    2. Klant: Een persoon die jouw producten koopt in de webwinkel.
    3. Aanbieder: Een organisatie die één (of meer) product(en) plaatst in onze webwinkel.
    4. Webwinkel: Onze webwinkel met producten.
    5. Product: Verzamelnaam voor producten, diensten, en activiteiten die aan aanbieder aanbiedt.
    6. Bestelbevestiging: Een bestelbewijs waarmee de klant een product kan afhalen bij de aanbieder.
  2. KoopLokaal Overschie
    1. Wij zijn VoorMeerWaarde B.V. Wij verzorgen de uitvoering en digitale ondersteuning van KoopLokaal Overschie.
    2. Wij hebben een helpdesk waar iedereen met vragen of opmerkingen terecht kan. E-mail ons via [email protected], bel ons via 085 – 80 81 81 5, of chat met ons via de chat op deze website.
    3. Wij proberen e-mails binnen 1 werkdag te beantwoorden.
    4. Wij zijn telefonisch en per chat bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur.
    5. Wij zijn vrij om op basis van de drukte de openingstijden van de helpdesk aan te passen.
  3. Bestellingen
    1. Als je een bestelling hebt geplaatst in de webwinkel ontvang je van ons een bestelbevestiging per e-mail. 
    2. Annuleren van bestellingen is niet mogelijk.
    3. Versturen van bestellingen is mogelijk als de aanbieder daarvoor heeft gekozen. Als de bestelling kan worden opgestuurd staat dit aangegeven. Bij verzending worden mogelijk verzendkosten berekend.
    4. Versturen van een bestelling doet de aanbieder uiterlijk binnen 5 werkdagen na de besteldatum.
    5. Bestellingen kunnen na 1 werkdag worden opgehaald bij de aanbieder. Bij het afhalen neem je altijd de bestelbevestiging mee. Deze kan geprint of digitaal getoond worden.
    6. Als een bestelling niet meer leverbaar is, dan maakt de aanbieder zelf nieuwe afspraken met jou.
    7. Op alle producten gelden de (garantie)voorwaarden die de aanbieder hanteert.
  4. Misbruik
    1. Als je signalen ontvangt van mogelijk misbruik dan moet je dit melden via [email protected].
  5. Conflictsituaties
    1. Aanbieders zijn zelf verantwoordelijk voor de uitvoering van een dienst, activiteit, lidmaatschap of abonnement.
    2. VoorMeerWaarde B.V. treedt op als bemiddelaar in conflictsituaties. 
  6. Klachten
    1. Als je ontevreden bent over KoopLokaal Overschie kan je een klacht indienen. Wij nemen klachten serieus en behandelen klachten zorgvuldig.
    2. Je kan een klacht indienen door contact op te nemen met onze helpdesk via [email protected]
  7. Privacy
    1. Wij behandelen persoonsgegevens overeenkomstig met de AVG. Dit leggen wij uit in ons privacybeleid.
    2. Wij nemen passende technische en organisatorische maatregelen om persoonsgegevens te beveiligen.
    3. Wij verwachten dat aanbieders zich ook aan de verplichtingen uit de AVG en de toepasselijke wet- en regelgeving houden.