Vooralsnog kan dat alleen via de helpdesk. De helpdesk stelt een aantal controlevragen om te verifiëren dat je gemachtigd bent om deze wijziging door te voeren.
Archieven: FAQs
Hoe kan ik inloggen op mijn account?
Bij het aanmelden heb je een e-mail ontvangen met hierin een link om je account aan te maken. Mocht je deze gemist hebben kun je altijd een nieuw wachtwoord opvragen via https://kooplokaaloverschie.nl/mijn-account/wachtwoord-vergeten/. Vul hier je e-mailadres in die je hebt opgegeven bij je aanmelding.
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Dit kan afhankelijk van je keuze bij bestelling, vaak kan dit de volgende werkdag bij de aanbieder zelf. Heb je gekozen voor verzending? Dan volgt de levering binnen maximaal 5 werkdagen. Bij twijfel kun je altijd even contact opnemen met de aanbieder.
Hoe kan ik aanmelden?
Aanbieders kunnen zich eenvoudig aanmelden via het aanmeldformulier.
Hoe kan ik een bestelling afrekenen?
Afhankelijk van de aanbieder kun je op verschillende manier betalen:
1. Vooraf overmaken op rekeningnummer van de aanbieder
2. Bij het afhalen bij de aanbieder zelf.
3. Bij het bezorgd krijgen door de aanbieder.